ჩატარდეს გამოცდები შერეული ფორმატით!

კომენტარები

#1207

ვფიქრობ რომ გადაწყვეტილება ფინალური გამოცდების აუდიტორიაში ჩატარება არის უსამართლო გადაწყვეტილება, არ ითვალისწინებენს სტუდენტების უმეტესობას რომლებიც რეგიონებში ცხოვრობენ და ამ უსედაც მძიმე ეკონომიური მდგომარეობის ჟამს არ შესწევთ უნარი რომ ჩამოვიდნენ და იქირაონ ბინები.ასევე სტუდენტებს რომლებსაც აუდიტორიებში 1 ლექციაც კი არ გოგვისმენია ძალიან სტრესული და დამაბნეველი იქნება რომ ფინალურები უნივერსტიტეტში ვწეროთ. ამიტომ ჯობია რომ მოგვეცეს სტუდენტებს თავისუფალი არჩევნის გადაწყვეტილება აუდიტორიებში დავწერთ ფინალურებს თუ ონლინ.

(თბილისი, 2021-05-19)

#1211

ხელს ვაწერ რადგან არასწორია როცა უნივერსიტეტი ერთი ქალაქიდან მეორეში გაიძულებს უეცრად ჩამოსვლას,პანდემიის გამო საფეთხეს უქმნი საკუთარ თავს,ოჯახს და ყველა ასაკოვან ადამიანს განსკუთრებით რომლებიც განსაკუთრებულ რისკჯგუფს წარმოადგენენ. ვითხოვ შერეულ გამიცდებს სადაც სტუდენტს თავად ექნება არჩევანი ონლაინ ჩააბარებს გამოცდებს თუ ადგილზე უნივერსიტეტში.

(ჩხოროწყუ, 2021-05-19)

#1212

ხელს ვაწერ იმიტომ,რომ ამჟამად არმაქვს საცხოვრებელი თბილისში , შესაბამისად ვერ შევძელბ 1 დღით სახლის ქირაობას, ვინაიდან ის გარკვეულ ხარჯებთან არის დაკავშირებული რაზეც არ მიმიწვდება ხელო

(თბილისი, 2021-05-19)

#1213

სამართლიანი გზით ჩატარდეს გამოცდები!!

(თბილისი, 2021-05-19)

#1219

ხელს ვაწერ იმიტომ, რომ ვიმყოფები რეგიონში და ვერ მოვახერხეებ ჩამოსვლას საგამოცდოთ!!!

(თერჯოლა, 2021-05-20)

#1226

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ, პეტიციაში ჩამოთვლილი მიზეზები მიმაჩნია აბსოლუტურად გამართლებულად და ვეყრდნობი იმ მოსაზრებას, რომ პანდემიის გათვალისწინებით, თითოეულ სტუდენტს ჰქონდეს შესაძლებლობა თავად აირჩიოს მისთვის გამოცდის დაწერის საუკეთესო ფორმატი.

(თბილისი, 2021-05-20)

#1228

მე არ მაქვს იმის საშუალება მხოლოდ საგამოცდოდ ვიქირაო ბინა ,რადგან არ მაქვს თბილისში უშუალოდ ადგილი სადაც შემიძლია დავრჩე, ამასთან ერთად არც არის უკეთსი პანდემიური მდგომარეობა და მყავს ხანშიშესული ოჯახის წევრები,რომელთა ჯანმრთელობის მდგომარეობის გაუარესების მიზეზი არ მინდა გავხდე.

(ზუგდიდი, 2021-05-20)

#1231

სამართლიანია გამოცდების შერეულ ფორმატში ჩატარება დღევანდელი მდგომარეობის გათვალისწინებით

(თბილისი, 2021-05-20)

#1233

ვცხოვრობ რეგიონში და ვერ ვახერხებ დედაქალაქში ჩამოსვლას.

(ბათუმი, 2021-05-20)

#1240

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ არ მაქვს იმის საშუალება თბილისში ვირბინო 1 კვირით და 1 თვით ვიქირაიო ბინა რომელიც მინიმუმ 500 ლარი ღირს და არც ჩემი ჯანმრთელიბაა დაცული ამ კვირას მქონდა შუალედური და არანაირი დაცვა არ იყო მხოლოდ დაგვსვეს ერთი სკამის გამოტოვებით და არც ვარ დარწმუნებული ახლა ჯანმრთელი ვართ თუ არა
უნივერსიტეტს უნდა ესმოდეს ჩვენი ვინც სოფელში გვართ და მიზეზად არ უნდა გვიყენებდეს სწავლა აქ რო ყოფილიყო მაინც საქირავებელი გექნებიდაო. ეს უნივერდიტეტი საუკეთესო იყო ასეთი ინფორმაცია მქონდა და ამიტომაც ჩავაბარე აქ და მათგან ასეთ უყურადღებობას არ ველოდი სამწუხაროა და ამას მოიმკიან იმით რომ ბევრი ბავშვი მობილობით გადავა.

(ზუგდიდი, 2021-05-20)

#1242

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ ვეთანხმები პეტიციაში წარმოდგენილ ინფორმაციას.

(წნორი, 2021-05-20)

#1243

ვთვლი, რომ თითოეული სტუდენტისთვის(მათ შორის ჩემთვის) აუცილებელია გამოცდების შერეული ფორმატით ჩატარება, ქვეყანაში არსებული მდგომარეობის გამო.

(თბილისი, 2021-05-20)

#1248

უსამართლობად და არასწორად მიმაჩნია, მძიმე ეპიდსიტუაციის პირობებში ფინალური გამოცდების უნივერსიტეტში ჩატარება.

(თბილისი, 2021-05-20)

#1250

ხელს,ვაწერ იმიტომ რომ არ არის სამართლიანი

(თბილისი, 2021-05-20)

#1270

მსურს გამოცდები შერეული ფორმატით ჩატარდეს

(ქუთაისი, 2021-05-21)

#1273

ვცხოვრობ გორისს რაიონში და ძნელია გადაადგილება ასევეე როდესაც მთელი წელი ტარდება ონლაინ შემდეგ ფინალურის უნივერსიტეტში ჩატარება უსამართლოა

(გორ8, 2021-05-21)

#1281

რეგიონში ვცხოვრობ და ვერ ვახერხებ

(ზესტაფონი, 2021-05-21)

#1290

ონლაინ მᲘღებულ განათლებას ,რომ აუდიტორისას ადარებენ მაგიტომ ..
და საერთოდაც ამაზე ბავშვებს არ უნდა გვიხდებოდეს ბრძოლა,ამას თვᲘთონ უნივერსიტეტი უნდა აცნობიერებდეს.

(თბილისი, 2021-05-21)

#1295

ვაწერ რადგამ ვარ რეგიონში და ვერ ვახერხებ ჩამოსვლას, გარკვეული მიზეზების გამო

(თბილისი, 2021-05-21)

#1296

იმიტომ ვაწერ ხელს, რომ ვფიქრობ საშიში იქნება უნივესიტეტში გამოცდების ჩაბარებქ,რადგან მწვავეა კოვიდ სიტუაცია საქართველოში

(თბილისი, 2021-05-21)

#1299

ხელს ვაწერ იმიტომ,რომ მიმაჩნია გამოცდების ფორმატი ყველასთვის ხელმისაწვდომი უნდა იყოს.

(თბილისი, 2021-05-21)

#1302

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ ვეთანხმები ამ პეტიციას მთელი სულით და გულით

(თბილისი, 2021-05-21)

#1312

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ უსამართლობაა მთელი წელი ვისწავლოთ ონლაინ და უნივერსიტეტში მოგვთხოვონ გამოცდის ჩაბარება გაასმაგებული სიმკაცრით

(თბილისი, 2021-05-22)

#1320

რუსკა ბუჩუკური

(rustavi, 2021-05-22)

#1323

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ, ონლაინ ფორმატით სწავლება არის არაეფექტური და შესაბამისად უნდა მოხდეს შესაბამის ფორმატში გამოცდების ჩატარება.

(ზუგდიდი, 2021-05-22)

#1327

უნივერსიტეტი სტუდენტებს უსამართლოდ გვექცევა!

(Tbilisi, 2021-05-22)

#1329

ხელს ვაჭერ იმიტომ რომ მსურს ჩატარდეს გამოცდები დისტანციურ ფორმატში როგორც იყო მითითებული . ქვეყანაში ეპიდ ვითარებიდან გამომდინარე და უამრავ სხვა რიგ პრობლემებიდან რაც ზემოთ ხსენებულია

(თბილისი, 2021-05-23)

#1336

რაგდან ვცხოვრობ რეგიონში და ჩემთვის დიდ პრობლემას წარმოადგეს ქალაქში დარჩენა

(ახმეტის რაიონი სოფ.მატანი, 2021-05-24)

#1339

სამართლიანად ჩატარდეს ფინალური გამოცდები

(თბილისი, 2021-05-24)

#1340

ფინალური გამოცდები ჩატარდეს ონლაინ

(მცხეთა, 2021-05-24)

#1342

იმიტომ რომ ვეთანხმები პეტიციას ათასი პროცენტით!

(თბილისი, 2021-05-24)

#1347

ს.ჭკადუა

(თბილისი, 2021-05-25)

#1351

ვარ ფეხმძიმედ და აქედან გამომდინარე ვაქცინის გაკეთებას ვერ ვახერხებ და გთხოვთ, ჩამიტაროთ გამოცდები ონლაინ.

(თბილისი, 2021-05-25)

#1352

ხელს ვაწერ კმიტომ რომ არ მიმაჩნია სწორედ ის ქმედება რასაც უნივერსიტეტი მთვაზობს. არ შეიძლება ონლაინ ნასწავლი მასალა მომთხოვონ აუდიტორიაში, სტუდენტებს რომლებიც არ ვიმყოფებით ქალაქში ეს ყველაფერი არის სირთულეებთან დაკავშირებული

(თბილისი, 2021-05-25)

#1361

Midi

(თბილისი, 2021-05-25)

#1366

ხეს ვაწერ იმიტიმ რომ ვფიქრობ უსამართლობაა და არაგამართლებული გამოცდები უნივერსიტეტში

(ქუთაისი, 2021-05-25)

#1370

ხელს ვაწერ იმიტომ, რომ გამოცდები ჩატარდეს შერეული სახით!!

(თბილისი, 2021-05-25)

#1374

იმიტომ რომ სუსულელეა ასეთი ფორმატიტ ჩატარება გამოცდების როდესაც ონლაინ ვსწავლობთ

(თბილისი, 2021-05-26)

#1379

It's very hard for me to attend the final exams at the university because my country has a rising in the amount of covid 19 cases.

(Khartoum, 2021-05-27)

#1382

მინდა გამოცდებიშერეული ფორმატით

(თბილისი, 2021-05-27)

#1384

Hello to you
I am a student of Georgian University who has only seen the university once. All year long learning has been going on remotely. It is a proven fact that teaching by this method is not as high quality as in the audience. And when the exams come, the university demands to pass the audience, while:
1. operators still remotely and can't provide proper information.
2. While financial service and chancellor are moving to remote work, the reason is complicated epidemic situation and that's when we're cutting the extreme because the university is talking about everything is ok.
This is straight cynicism and nothing else.
We know very well that the university has the right to choose the exam form, but most universities are in a mixed format because of the epidemic situation and student interest, and that's what we, UG students are asking for. We repeatedly talked to university representatives and protested their choice, made a petition, but they throw our word and the right to choose, as if we go back to the past and treat us like slaves.

It's also remarkable that most students live in the region and are sleeping in the economic crisis today, families are unemployed, that's why the student can't come to the exam.

We've taken all the way to get to the agreement to make student s' opinion appreciated. We hope you will be with us.
We ask for the right to choose!
#გამოცდებიშერეულიფორმატით

(tehran, 2021-05-27)

#1385

I am not in Tbilisi and I am currently in India. I cannot travel there due to travel restrictions from Georgia as there are no charter flights for me to come there and write the exam

(Thrissur, 2021-05-27)

#1398

I am signing this because i really find it unbelievable, how the students (we) must come to the campus to write the exams, while the the studying office staff and other staff of the university are themselves conducting distance working!! If this is dangerous for them, it is also dangerous for us.

(Tbilisi, 2021-05-27)

#1399

რადგან სწავლა ტარდება ონლაინ, სტუდენტების უმრავლესოვა იმყოფება რაიონში, შესაბამისად ყველას არ აქვს იმის საშუალება, რომ იქირაონ ბინა მოკლე პერიოდის გამო.

(თბილისი, 2021-05-27)