გადაკეთებული მაყუჩის სუბიექტური შეფასების პრაქტიკის გაუქმება

კომენტარები

#402

სისულელე კანონია

557616232 ბარათაშვილი (თბილისი, 2026-03-08)

#419

ჩოულებრივი მარაზმია დღეს ქვეყანაში და არასამართლიანობა ამ კანონთან მიმართებაში

გოგა ამირანაშვილი (თბილისი, 2026-03-08)

#435

რა კანონიც არის არ ღსრულდება და პოლიცია უფლებებს აჭარბებს ამ მიმართულებით. კანონჭი უნდა იყოს გაწერილი ზემოთ აღნიშნული ყველა პუნქტი და კანონი უნდა კანონობდეს.

გურამ ტყეშელაშვილი (თბილისი, 2026-03-09)

#437

ხელს ვაწერ,იმიტომ რომ,დავიღალე ამდენი უსამართლობით,ქვეყანაში სამართალი არუნდა იყოს დამოკიდებული პოლიციელის ხასიათზე,როდესაც პოლიციელს ელემენტარული ცონდა არააქვს მოტოციკლის შესახებ და მკითხაობით დაუსაბუთებლად თუმოუნდა გადაყვანა შეუძლია მოტოციკლის,მაშინ როცა სრულიად ქარხნული ჩუმი მოტოციკლებიც გადაიყვანეს,ეგ არაა სამართალი და მაგის გამკეთებელსაც სამართალდამცავს არდავუძახებ,მინდა რო სამართლიან საქართველოში ვცხოვრობდე და ეს არეხება მარტო მოტოციკლებს ან მანქანებს ეს ზოგად საჭირბოროტო საკითხია ქვეყანაში.

დავითი გოგია (თბილისი, 2026-03-09)

#439

რამე სამართალი მაინც იყოს ქვეყანაში.

გიორგი ლევანიშვილი (გარდაბანი, 2026-03-09)

#442

უსამართლო კანონია

ნათია ავალიანი (თბილისი, 2026-03-09)

#447

მყავს ბაიკი და მგონია რომ ეს უსამართლობა მეც შემეხება ოდესღაც...

რევაზ ლაგვილავა (თბილისი, 2026-03-09)

#460

მსურს მოტოციკლეტებზე არსებული კანონი ან გაუქმდეს ან რეგულაცია შეიცვალოს უფრო ცივილური წესით, მაგალითად ხმის გამოცემის ბარიერი ეგრეთ წოდებული დეციბელი აიწიოს ცოტა მაღლა და ქარხნულ ნორმასთან შესაბამისი იყოს.

გურამ ჭოლიკაური (თბილისი, 2026-03-09)

#467

უნდა დაჯარიმდეს ყველა ვინც გადააჭარბებს დადგენილ დეციბელს რომლიც გაიზომება სანდო სერტიფიცირებული ხელსაწყოთი და არა ყურით, ასევე არ უნდა დაჯარიმდეს არავინ ვინც არ აჭარბებს დადგენილ ნორმას რომელიც გაიზომება სერტიფიცირებული დეციბელის საზომით.

ირაკლი შუკაკიძე (თბილისი, 2026-03-09)

#471

ქვეყანა ქვეყანას დაემსგავსოს

Davit Bedia (Tbilisi, 2026-03-10)

#472

მოტოციკლის ხმა არის ერთ-ერთი სიგნალი და სიგნალი მძღოლებისთვის, რომ ყურადღება გაამახვილონ სარკეებზე და დაგვინახონ. მოტოციკლის ხმა არის მოტოკულტურის ნაწილი, რომლის აღმოფხვრა ძირფესვიანად გამოიწვევს მოტოკულტურის დაკნინებას.. ვეთანხმები ამ კანონის იდეას, რადგანაც ბევრი არაპატიოსანი ადამიანი ღამის საათებში ახდენდა საზოგადოების შეწუხებას. ვფიქრობ ყველა ერთ ამპლუაში არუნდა მოვექცეთ და პატიოსან ბაიკერებს გვჭორდება გარემოებების შექმნა სადაც არ მოვიხარშებით ერთ ქვაბში. თანახმა ვარ ზემოაღნიშნულ ინფორმაციაზე.

Mikheili Pareshishvili (telavi, 2026-03-10)

#482

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ ამ კანონს უსამართლოდ იყენებენ და გვართმევენ მოტოებს

mikheil iosava (tbilisi, 2026-03-10)

#492

იმიტომ რომ არსებული "კანონი" არის სრული აბსურდი და არანაირ რაციონალურ ახსნას არ ექვემდებარება მისი ახლანდელი ფორმით

ლუკა დევდარიანი (თბილისი, 2026-03-11)

#496

ძაან არეულობა არის ქარხნულებიც გადაყავთ პატრული თუ უხასიეთოდ იქნება მაგაზეა დამოკიდებული მოკლედ გადაათრევს საჯარიმოზე თუ არა.. ეს ქმნის ქაოსს ვისაც მაღალ კუბიანი მოტოებიყავს ნომრებს ხსნიან და მალე ყველა ასე იზავს , მოიმატებს ავარიების სიხშირეც და დაუმორჩილებლობაც ასე თუ წავიდა საქმე რაც ძალზედ კატასტროფულად მიმაჩნია

შოთა ალადაშვილი (რუსთავი, 2026-03-11)

#503

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ, იქნებ ასე მაინც შევცვალოთ რამე უკეთესობისკენ, ვებრძოლოთ უსამართლობას და მივაღწიოთ ლოგიკურ კანონს, ბრძოლას ყოველთვის აქვს აზრი.

ზაზა მელაია (თბილისი, 2026-03-11)

#505

დაუშვებელია ამ ფორმით ეს უაზრო ე.წ. კანონი რომ არსებობდეს, აუცილებელია დადგინდეს ხმაურის დონე, ე.წ. დეციბელები, დღე-ღამის ნათელ და ბნელ პერიოდში.
არ შეიძლება პოლიციამ საკუთარი შეხედულებისამებრ იმოქმედებს, კანონი უნდა იყოს მკაფიოდ გაწერილი.

ავთანდილ ცხვედაძე (თბილისი, 2026-03-11)

#506

იმიტომ რომ ეს კანონი არასამართლიანია, და შემოწმების გარეშე ართმევენ სატრანსპოტო საშუალებებს ხალხს. ამ კანონში ყველაზე მეტად უდანაშაულო ხალხი მოყვა.

იაკობი ბუთლიაშვილი (Tbilisi, 2026-03-12)

#508

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ იყოს სამართლიანობა,გამოსწორდეს ქვეყანაში,ხმაურის და გამშვებების კანონი !

გიორგი ხუციშვილი (თბილისი, 2026-03-12)

#511

დეციბელით იყოს ხმის განსაზღვრა

Mirza Surmanidze (ბათუმი, 2026-03-12)

#515

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ უსამართლობას ვხედავ

თამაზ ხმიადაშვილი (გორი, 2026-03-14)

#525

არცერთ “სამართალდამცველს” არ უნდა ეძლეოდეს საშუალება თავისი ძალაუფლება ბოროტად გამოყენოს. შესაბამისად კანონით უნდა იყოს რეგულირებული ყველა უფლება და ვალდებულება ისე, რომ არ შეეძლოთ ამით მანიპულირება.

თამთა სიჭინავა (თბილისი, 2026-03-14)

#530

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ ქვეყანაში სრული აფსურდი ტრიალებს

zurabi jojua (თბილისი, 2026-03-14)

#532

იყოს მოწესრიგებული სიტუაცია

giorgi მელიქიძე (თბილისი, 2026-03-14)

#538

ხელს ვაწერ იმიტორო არავის არ გვაწყობს ეს კანონი არც დბ ტეატერი მოხარული ვიქნებით თუ გააუქმებთ მაყუვებთან წესების გაუქმებაზე !! დროქ იმოქმედოთ თორე გვიანია !!! გააუქმეთ ხმაურზე ჯარიმა

რატი რატიანი (ქუთაისი, 2026-03-14)

#547

ეს მიდგომა არასწორია და არასამართლიანი.
რეგულაცია უნდა იყოს ობიექტური და მაქსიმალურად ჩაშლილი რომ ყველას ინტერესები დაცული იყოს.

ნიკოლოზი ბალახაშვილი (თბილისი, 2026-03-14)

#556

ქოცები ტვინს ტყნავენ

Gigi Iobidze (თბილისი, 2026-03-15)

#563

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ არ მოხდეს არაკანონიერად მოტოციკლის ჩამორთმევა დაჯარიმება

nika antoniani (bakuriani, 2026-03-15)

#565

რაღაცეები გადაზედმეტებულია და ეჭვს აჩენს რომ უბრალოდ ხალხზე კი არ ზრუნავენ არამედ ფეხებზე იკიდებენ ხალხს, მე საერთოდ არ ვეთანხმები ამ კანონს რადგან იმ ხალხის გამო რომლებსაც ფეხებზე კიდიათ და ღამე ტვინს ბურღავენ, მაგის გამო უმრავლოსობა არ უნდა ისჯებოდეს ამ კანონით და შესაძლებელი იყო სხვა სახით ამ ყველაფრის მოგვარება

Nika მაისურაძე (Tbilisi, 2026-03-15)

#567

ხელს ვაჭერ იმიტომ რომ მოტო კულტურის განვითარებაში ხელს გვიშლის ეს თავენი უაზრო კანონები

Giorgi Sheyriladze (თბილის, 2026-03-15)

#578

არაკვალიფიციური კადრების გამო, რომლებსაც ფეხებზე ჰკიდიათ მოტოს ქარხნული მაყუჩი აქვს თუ არა.

თამარ ბარაბაძე (თბილისი, 2026-03-15)

#579

ძალიან უკანონოდ ხდება კანონის შესრულება. არ აქვთ საზომი აპარატდბი, ბაიკების ჩამორთმევა ხდება შემოწმების გარეშე.

გიორგი თავაძე (თბილისი, 2026-03-15)

#588

ხელს ვაწერ იმიტომ რომ მაყუჩებისე შემოღებული კანონი არის უსამართლო.
80 დეციბალზე მეტს ჩემი მანქანაც კი გამოყოფს. უნდა დაწესდეს საათები რის შემდეგაც დაჯარიმდება ხმაურის გადაჭარბებაზე მოტოციკლის მეპატრონე და უნდა დაწესდეს 90 დეციბალი რადგან მოტოების უმრავლესობა აღემატება 80 დეციბალს ქარხნულად + ქარხნული მაყუჩით წართმეული მოტოციკლის მეპატრონეს უნდა გადაეცეს კომპენსაცია, საპატრულოს თანამშრომლების არაპროფესიონალიზმის ფონზე, ქარხნულის და არაქარხნულის გარჩევა 5 წლის ბავშვმაც კი იცის.

ლი ჯაფარიძე (თბილისი, 2026-03-16)

#590

იმიტომ ვაწერ ხელს რომ ამჟამად მოქმედი ,,კანონი" არის უკანონობა

საბა Ინწკირველი (თბილისი, 2026-03-16)

#591

უსამართლო კანონია

Nika Zurabashvili (თბილისი, 2026-03-16)

#594

იმის გამო რომ არ დავისაჯოთ ყველა მოტო მოყვარული, ერთეული ვიგინდარების და გაუზრდელი პიროვნებების გამო, რადგან მათ არ იციან მოქცევა, მინდა რომ შეიცვალოს კანონი და კონკრეტული დამრღვევი პირები დაისაჯონ და დაჯარიმდნენ კანონის თანახმად და არა ისე როგორც ეხლა არის კანონში, არ ვეწინააღმდეგები უბრალოდ კორექციაა შესატანი აშკარად კანონში და მის აღსრულებაში

გიგა არაბული (თბილისი, 2026-03-16)



ფასიანი რეკლამა

Petitions.com ამ პეტიციას დაარეკლამირებს 3000 ადამიანს.

გაიგე მეტი...